pühapäev, 23. jaanuar 2011

Igav

Vahel on elu nii nii igav, et polegi midagi öelda. Nagu näiteks eelmine nädal. Kahju hakkab raisatud eluajast, sest seda on vähe, mis mul veel surmani alles on. On siiski üks asi, mille kohta tahan sõna sekka öelda.
Hakatuseks pean ütlema, et ma ei mõista neid inimesi, kes kritiseerivad teisi välimuse pärast, loeb ju ikka inimene ise, tema olemus?Vähemalt nii on ema ja isa mulle õpetanud. Kahju oli meie presidendiprouast, eestlane võib olla ikka teise eestlase vastu väga õel. Aga eks olen minagi eesti sugu, nõnda siis natuke kriitikat ka. Minu arvates polnud need tema kostüümid nii koledad midagi. Mulle isegi meeldisid. Ei meeldinud aga see, et kuninganna oli kenasti klassikaliselt väljapeetult riietunud, presidendiproua aga jalutas ringi, nagu Aafrika riigi esindaja, kirju paabulinnuna. Või nagu Allan Roosileht Star FM hommikuprogrammis ütles, et proua president oli nagu Lady Ga Ga(väga huvitav võrdlus, ka mulle tulid kohe selle laulja ekstravagantsed kostüümid meelde, kui Evelin Ilvest nägin- see pole kompliment!!!), samas, kui kuninganna Silvia jäi endaks. Eks see näita harituse astet.Väheke tagasihoidlikum oleks  kostüümivalik võinud ju olla küll. Tagasihoidlikus kaunistab enam, kui edevus ja arrogantsus.Üks asi kripeldab veel: nii palju tähelepanu pöörati Eesti uudistes kostüümidele ja Rootsi visiidi tegelik eesmärk jäi väga põgusalt kajastatuks. Vist polnudki mingit erilist eesmärki? Oli see ikka riigivisiit?Presidendi paari turismireis Rootsi? Lapsepõlve korteri külastamine ja lihtsa Rootsi naise ehmatamine? Naljakas oli ka presidendi kaitsekõne Evelini kostüümidele. Kas tõesti ei võinud proua ise sõna võtta? Minu arvamus hr presidendist kukkus mitu pügalat allapoole.See ei olnud eriti intelligentne. Parim kättemaks on mitte muutuda nende sarnaseks. Marcus Aurelius Rooma imperaator.
Lõpetuseks midagi rõõmustavat. Otepääl toimunud suusavõistlused oli tõesti toredad. Väga  armas oli, et Eesti publik elas kaasa kõigile sportlastele, mitte ainult eestlastele. Pole need eestlased nii kurjad, egoistid ja kadedad ühti nagu vahel välja lasevad paista!!!

Lisan siia pildiseeria Hollandi kuninganna Beatrix riigivisiidist Eestisse. Evelin on siin lihtsalt võrratu : tagasihoidlikut imeline.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar