pühapäev, 17. aprill 2011

Kalduvus igavusele — see on kõigi haiguste ja viletsa edu allikas. Charles (Pierre) Baudelaire (1821-1867)

Viimastel nädalatel on mul tõesti nii kiire ja igav olnud, et pikalt need haigused ja vilets edugi käes pole.:D:D
Natuke rõõmsamaks on minu viimaseid nädalaid muutnud kevade saabumine ja muidugi minu õpilased. Ma õpin nendelt päris palju. Reedel näiteks mõtiskles 8. klassi noormees teemal: kui endiselt oleks suurriikidel  kolooniad, siis millised unelmate jalgpalli meeskonnad saaks kokku panna. Kas pole tore mõte? Selliste hetkede pärast tasub olla õpetaja. Ja noorte inimeste keskel tunned ennastki noorena.
Kevadega koos saabub aeg, kui minu enda lapsed väheke kaugenevad kodust ja ma pean neid rohkem usaldama. Püüan end rahustada, et olen olnud küllalt hea ema ja lootma, et nad ei satu mingitesse sekeldustesse.Siiani on nad olnud väga korralikud.

Reedel käisin muusikakoolis, Laura esines ansambliga. Oli väga mõnus kontsert. Peale oma tütre elasin kaasa ka 3 oma õpilasele: Siretile, Reinule ja Toomasele. Kõigil õnnestus esinemine ülihästi. Lisan siia ühe väga armsa vana rokipeeru video. Mulle väga meeldib ka tema kontsert.

Reedel oli ämma sünnipäev. Käisime perega talle õnne soovimas. Oli mõnus õhtu.
Homme taas tööle. Ootan juba pühasid: siis tuleb Christel Tiina Leino ja põngerjatega meile. Pidid oma prantsuse buldogi ka kaasa võtma. Ma ei tea, kuhu me kõik ära mahume ja kuidas Artemon ja Jossu Georgesse suhtuvad. Veel oli kavas Värska spaasse minna ja pühapäeval lähme rallikrossile Smiltelnese Lätti. Seega kirjutan järgmisel nädalal kindlasti.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar